دریافت کد ابزار آنلاین
بلاگ گروه مترجمین ایران زمین
اسفند 93 - کنکور آسان است.
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://dadvar.ParsiBlog.com
dadvar1064@gmail.com 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

دانش آموزای عزیزو داوطلبان کنکور برای تهیه جزوء رتبه های برتر کنکور وتهیه آنها با این شماره تماس بگیرید.

09101205702


[ یکشنبه 93/12/3 ] [ 4:7 عصر ] [ dadvar ] [ نظرات () ]

برای برنامه ریزی ومشاوره تحصیلی رایگان وتهیه dvd های موسسه کنکور آسان است تماس بگیرید.

09101205702


[ یکشنبه 93/12/3 ] [ 3:55 عصر ] [ dadvar ] [ نظرات () ]

درمان استرس

استرس همیشگی می تواند به قلب آسیب رساند و حتی گرفتگی شریانهای قلبی را تشدید کند. تحقیقات جدید نشان می دهد این شرایط باعث ایجاد برخی از هورمونهای استرس در جریان خون می شود که ضعف سیستم دفاعی بدن را موجب می گردد و ما را در مقابل بیماریهای عفونی مانند سرماخوردگی و آنفلوآنزا آسیب پذیرتر می کند، همین طور ارتباط تنگاتنگی بین بیماریهایی از قبیل سوزش معده و تبخال تا آسم و سرطان با سطوح بالای استرس در بدن وجود دارد.

 

افزایش استرس حتی می تواند افت حافظه را با بالا رفتن سن تشدید کند. ولی نگران نباشید. راه های اثبات شده ای وجود دارند که استرس را از بین می برند. در طول این هفته، روزانه یک روش از تکنیک های پیشنهاد شده برای درمان استرس را امتحان کنید. بعضی از آنها بهتر از روشهای دیگر برای درمان استرس اثر می کنند. آنچه مهم است اینست که دو یا سه روش موثر در مورد خودتان را به هنگام افزایش استرس دنبال کنید.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان کنکور :09101205702

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/12/3 ] [ 12:43 صبح ] [ dadvar ] [ نظرات () ]

اکثر داوطلبان کنکور با میانگین زیر  20 درصد در درس فیزیک مواجه هستند

چه رشته ریاضی چه رشته تجربی و برای رتبه خوب آوردن بکی از راه های مناسب

و امکان پذیر درصد بالای فیزیک زدن است  و در ضمن یاد گیری تکنیک های حل تست

میتواند شما را به درصد بالایی در این درس برساند.

برای تهیه دی وی دی استاد مسعودی وزدن درصد بالا تو کنکور در فیزیک  با شماره زیر تماس بگیرین.

09101205702


[ یکشنبه 93/12/3 ] [ 12:40 صبح ] [ dadvar ] [ نظرات () ]

افزایش تمرکز هنگام مطالعه

برخی از شما دانش‌آموزان هنگام مطالعه و درس خواندن از تمرکز لازم برخوردار نیستید. مثلاً 10 دقیقه روی یک کتاب متمرکز می‌شوید و بعد تا به خودتان می‌آیید متوجه می‌شوید که نیم‌ساعت از وقت‌تان از دست رفته یا هر لحظه فکر و خیال به سراغتان می‌آید.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان کنکور:09101205702

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/12/3 ] [ 12:35 صبح ] [ dadvar ] [ نظرات () ]

بهترین روش مطالعه برای کنکور و روش مطالعه PQR5

مطالعه یک فرآیند شرطی و اکتسابی جهت افزایش معلومات است. درواقع مطالعه مثل سایر کارهای انسان ،مرحله به مرحله، پیش می رود. یعنی دارای ‌بخش‌های مختلفی مثل گرم‌کردن، ایجاد آمادگی، پیش‌مطالعه و تکرار آموخته هاو… می باشد. از طرفی برای کسب موفقیت باید نسبت به مطالعه شرطی شد. یعنی در طول سال تحصیلی کاری کنیم که مراحل مختلف مطالعه برای ما ((عادت ))شود. البته این فرایند ومراحل مختلف آن قابل اکتساب وآموختنی است. برخی از شرایط عمومی باید در مورد هرنوع سبک مطالعاتی مراعات شوند تا فرایند مطالعه بازده مطلوبی داشته باشد که عبارتند از:مکان مطالعه:که حتی الامکان باید مکانی ثابت،دارای نورودمای کافی ومناسب بوده ودارای دکوراسیون ساده ای باشد.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان کنکور :09101205702

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/12/3 ] [ 12:33 صبح ] [ dadvar ] [ نظرات () ]

چگونه با انگیزه باشیم

هر روز برای خود انگیزه ایجاد کنید.

اگر به گذشته نگاه کنید متوجه خواهید شد که بسیار پیش آمده برای انجام کاری بی نهایت هیجان زده بوده اید و پس از گذشت زمان کم کم از شدت شور و هیجان شما کاسته شده است. خوب این طبیعی است. ایجاد انگیزه مانند دوش گرفتن است شما برای نظافت بدن خود باید هر روز یا یک روز در میان حمام کنید. و اگر این کار را نکنید دیگر تمیز و شاداب نیستید. انگیزه هم مانند پاکیزگی ماندگار نیست. بنابراین باید هر روز و هر لحظه آن را تازه کنید. حال می دانیم که باید انگیزه و شور شوق خود را مرتباً تمدید کنیم. اما چگونه؟


شماره تماس جهت مشاوره رایگان کنکور :09101205702

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/12/3 ] [ 12:26 صبح ] [ dadvar ] [ نظرات () ]

برنامه ریزی درسی

برنامه ریزی حرکتی هوشمندانه, منطقی و گامی برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده است. انجام دادن به موقع کارها و بها دادن به وقت و کار نیز نتایج برنامه ریزی است. برخی از فواید برنامه ریزی ادامه مطلب...

[ شنبه 93/12/2 ] [ 11:56 عصر ] [ dadvar ] [ نظرات () ]

مقاله ای از سیامک حقدوست

به نام خدا

سلام به دوستان عزیزی که برای رسیدن به آرزوهاشون بی وقفه و شجاعانه می جنگند.

همه ی ما تلاش میکنیم که از افراد بزرگ درس زندگی بگیریم و دوست داریم رمز و راز موفقیت آنهارا بدانیم.من هم برای یافتن این رمز و راز به هرجا سرک می کشیدم.کنکور برای من غول بی شاخ و دمی بود ودر برابرش احساس ضعف و سر درگمی میکردم. در لباس مقدس سربازی بودم و زمان و توانم بسیار محدود بود پس فرصت آزمون وخطا نداشتم. سعی میکردم برای خودم برنامه ریزی کنم و با دوره کردن کتابهای درسی ام و کتابهای تست در تست زنی رشد کنم.اما دو ماه از تابستان گذشت وروند رشد من بسیار کند بود.زحمت زیاد من نتیجه ی کمی داشت و این مساله باعث میشد خسته تر و مایوس تر به هدفم فکرکنم.

من به جمله ی جوینده یابنده است ایمان دارم و معتقدم آنکس که می جوید و دست ازتلاش نمیکشد به زودی میابد. بالاخره شخصی آشنا شدم که بعدها دوست و مشاورم شد وحا لا در همین موسسه  دوست و همکارمن است.برای قدم گذاشتن در یک مسیر دشوار یک راهنمای خوب می تواند بسیار کمک کننده باشد.مساله ی من این بود که آیا با این زمان محدود و شرایط نامساعد میتوانم بر کنکور غلبه کنم؟چگونه؟

آیا شما میتوانید باور کنید  که مورچه ها،این موجودات کوچک،می توانند به ما یاد بدهند که چطور میشود به موفقیت رسید؟!! این چیزی بود که من از مشاورم یاد گرفتم. مورچه ها هرگز تسلیم نمیشوند. وقتی مانعی در مسیر یک مورچه قرار می گیرد مدام به دنبال راهی برای عبور کردن از آن مانع می گردد.(باور نمی کنید؟ دستتان را بر سر راه یک مورچه  قرار بدهید و تماشایش کنید!حتی لحظه ای گیج و مبهوت به مانع نگاه نمیکندو دست ازکوشش بر نمیداردو عقب نمیکشد!).یعنی ما

09101205702

 


[ جمعه 93/12/1 ] [ 2:32 عصر ] [ dadvar ] [ نظرات () ]

 

 

دوستان عزیزی که مایل به دانلود رایگان جزوات  رتبه های برتر هستن.


و برای بدست آوردن رمز دانلود.با شماره 09101205702 تماس بگیرین.

موفق باشید

 

 

 

 


[ جمعه 93/12/1 ] [ 2:28 عصر ] [ dadvar ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام .جهت برنامه ریزی ومشاوره رایگان برای تمام مقاطع تحصیلی با شماره 09101205702 تماس بگیرین.برای موفقیت تو کنکور تماس بگیرین
موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 73
بازدید دیروز: 37
کل بازدیدها: 438190