دریافت کد ابزار آنلاین
بلاگ گروه مترجمین ایران زمین
رکورد گران ترین آپارتمان تهران شکست - کنکور آسان است.
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://dadvar.ParsiBlog.com
dadvar1064@gmail.com 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

 

افکار :درحالیکه چندی پیش یک واحد آپارتمان با قیمت هر مترمربع 24 میلیون تومان، گرانترین آپارتمان تهران لقب گرفت که در حال حاضر دو واحد آپارتمان با قیمت هر متر مربع 25 میلیون تومان در کمتر از یک ماه، رکورد قیمتی آپارتمان قبلی را شکستند.

 هر روز که می گذرد قیمت ها شتابان تر از روز قبل خود صعود می کنند و بالا می روند. مسکن نیز یکی دیگر از مواردیست که از بقیه کالاها و خدمات خود را کمتر ندانسته و با آنها وارد گود رقابت افزایش قیمت شده است. با وجود گرانی مسکن و درماندگی مردم جموب شهر برای خرید سرپناهی حتی با متراژ 40متری و خلاصی از اجاره نشینی، بازار فروش آپارتمان در شمال تهران حسابی داغ است.

بازار فروش واحدهای آپارتمانی لوکس در شمال تهران به واسطه شهرت سازندگان و طراحان، داغ است و هرکدام از مشتریان سعی می کنند که سریعتر از دیگران این واحدها را خریداری کنند؛ به همین جهت گاهی رکوردهای عجیبی در قیمت آپارتمان های لوکس در شمال تهران ثبت می شود.

به تازگی یک واحد آپارتمان 1200 متری واقع در در منطقه کامرانیه تهران با قیمت هر مترمربع 25 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است که یک رکورد در قیمت آپارتمان های تهران به شمار می رود.

این آپارتمان 1200 متری در یک برج 18 طبق واقع شده است که در هر طبق این برج، 4واحد مسکونی قرار دارد. قیمت کل این آپارتمان 6خوابه 30میلیارد تومان تعیین شده است.

سونا، استخر، جکوزی، آسانسور و سالن ورزشی و اجتماعات از امکانات این واحد هستند.

علاوه بر این آپارتمان، یک دستگاه آپارتمان 130متری در ولنجک نیز با قیمت هر متر مربع، 25 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. تفاوت این واحد با واحد قبلی در سن بناست. در حالی آپارتمان 1200 متری کامرانیه نوساز است که این واحد 20سال سن دارد.

این آپارتمان 131 متری در ولنجک تهران واقع شده است و فارغ از امکانات خاص، طبقه همکف آن در فهرست فروش قرار گرفته است.

فروش آپارتمان متری 24 میلیون تومانی جنجال زیادی را در رسانه ها به پا کرد. حالا باید ببینیم سرنوشت این دو واحد آپارتمان که قیمت یک متر آن، 25میلیون تومان تعیین شده است، چی می شود؟

http://www.irantrack.com


[ پنج شنبه 91/11/26 ] [ 10:30 عصر ] [ dadvar ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام .جهت برنامه ریزی ومشاوره رایگان برای تمام مقاطع تحصیلی با شماره 09101205702 تماس بگیرین.برای موفقیت تو کنکور تماس بگیرین
موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 83
بازدید دیروز: 58
کل بازدیدها: 438774