دریافت کد ابزار آنلاین
بلاگ گروه مترجمین ایران زمین
آبان 92 - کنکور آسان است.
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://dadvar.ParsiBlog.com
dadvar1064@gmail.com 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

 

دایی، مایلی‌کهن و کریمی کنار هم قرار می‌گیرند؟/ سفر پیشکسوتان میلان به مازندران به جای اصفهان!

خبرگزاری تسنیم: نشست معرفی اسپانسر دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و میلان امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد رویانیان در مراسم معرفی اسپانسر دیدار پیشکسوتان میلان و پرسپولیس گفت: 2،3 ماه پیگیر این بازی بودیم که منجر به هماهنگی شد و قرار است هفتم آذرماه این مسابقه را در ورزشگاه 100 هزارنفری آزادی برگزار کنیم.

وی افزود: در 2،3 بخش عمده این بازی، کارهای بزرگی انجام خواهیم داد که محورهای این فعالیت بزرگ ابتدا مذاکره با باشگاه میلان بود که از 2،3 ماه پیش نماینده آنها در تهران حضور یافت و مذاکرات انجام شد. از میلانی‌ها ریز نظرات آنها را خواستیم و آنها برنامه‌شان را برای ما فرستادند. بعد از آن هم قائم‌مقام و مدیر بین‌الملل ما به ایتالیا رفتند و در باشگاه میلان نشستی داشتند که پروتکل کلی این کار را به امضا رساندند. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/8/29 ] [ 11:6 صبح ] [ dadvar ] [ نظرات () ]

 

خودنمایی عجیب اعراب! +تصاویر

وقتی با تلاش و کوشش سخت نمی شود خود را بالا کشید، برای برخی ها راه ساده تری هم هست: پول بابا!

خودنمایی عجیب اعراب! +تصاویر

به گزارش امید، در حالی که برخی از هم-وطنان ما با سگ و گربه می کوشند خود را از بقیه متفاوت نشان دهند، هم سن و سالانشان در کشورهای حاشیه خلیج فارس، با شیر و یوزپلنگ به این خواسته می رسند!

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/8/29 ] [ 10:58 صبح ] [ dadvar ] [ نظرات () ]
j-r-8

فیلم «گس» ساخته کیارش اسدزاده از ایران در بخش مسابقه جشنواره فیلم رم حضور داشت که این فیلم برنده جایزه بهترین بازیگر زن/مرد نوظهور شد.

 

این جایزه به گروه بازیگران زن و مرد این فیلم ایرانی اهدا شد. به صابر ابر ، پانته‌آ پناهی ، رویا جاویدنیا، احسان امانی، شبنم مقدمی، مهسا علافر، محمدرضا غفاری، نوال شریفی، صدف احمدی، ماهانا نور محمدی، سیما مبارک شاهی، بهاران بنی احمدی، سیامک صفری، مانی گندمکار، آرشام طالبی.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/8/29 ] [ 10:54 صبح ] [ dadvar ] [ نظرات () ]

 

بررسی ارتباط میان مدیریت تحول ، تکنولوژی اطلاعات و کسب وکار‏

 

 


چکیده
شاید مهم ترین و مشکل ترین فرایند در هر سازمان ایجاد تحول و تغییر در سازمان باشد چرا که در محیط ‏متغیر امروزی سازمان ها بایستی با توجه به تغییرات محیط متحول شده و از خود واکنش نشان دهند در غیر ‏این صورت در ورطه نابودی قرار می گیرند. با توجه به اهمیت تغییر در تحول سازمان به ویژه در زمینه کسب و ‏کار در مقاله حاضر تلاش می شود تا به بررسی تاثیر مدیریت تحول بر فناوری اطلاعات و کسب وکار پرداخته ‏شود و بدین منظور ابتدا مدیریت تغییر و تحول تعریف شده ،مدل های مربوطه ارائه گردیده و علل مقاومت در ‏مقابل تغییر و تحول بررسی می گردد و در پایان رابطه بین مدیریت تحول و کسب و کار و فناوری اطلاعات ‏با ارائه یک مدل توضیح داده شده است.‏  .  .  .  .
  ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/8/29 ] [ 10:50 صبح ] [ dadvar ] [ نظرات () ]

 

شما چه با موتور چه با یک ماشین سواری یا یک خودرو اسپورت در حال گردش باشید، جاده‌های متعددی متناسب با ذائقه‌ی ماجراجویی و خلق و خوی شما وجود دارند.

سایت خبری ملت ایران

ملت ایران: شما چه با موتور چه با یک ماشین سواری یا یک خودرو اسپورت در حال گردش باشید، جاده‌های متعددی متناسب با ذائقه‌ی ماجراجویی و خلق و خوی شما وجود دارند. جاده‌های خوب در سرتاسر دنیا وجود دارند ولی اینجا ما قصد داریم لیستی از 10 جاده را که باید قبل از مرگ در آن‌ها رانندگی کرد تا بهترین لذت را از رانندگی برد، به شما معرفی می‌کنیم.

از نروژ گرفته تا چین و امارات متحده عربی و آفریقای جنوبی شما پیچ و خم‌های لرزان، مسیرهای هموار و بهترین مناظر را خواهید یافت. از صحرا گرفته تا کوه و اقیانوس و حتی آسمان، شما می توانید هر منظره‌ای که دوست دارید انتخاب کنید. پس خودتان را برای چرخ زدن در این جاده‌های راندنی آماده کنید.

10. بزرگراه شماره 1 در کالیفرنیا

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/8/12 ] [ 12:26 عصر ] [ dadvar ] [ نظرات () ]

 

کوچک‌ترین مدرسه جهان در گیلان +عکس

خبرگزاری تسنیم: دبستان صداقت در ییلاق "چواژیه" تالش استان گیلان با دو دانش‌آموز از کوچک‌ترین مدارس جهان به شمار می‌رود. printنسخه قابل چاپ

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تالش، آموزش و پرورش در تمامی کشورها رکن توسعه پایدار بوده و اثرگذارترین نهاد در توسعه فرهنگی، اجتماعی، علمی، اقتصادی و حتی سیاسی به شمار می رود.

در حالیکه نوجوانان و جوانان کشور قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از تحصیل در بسیاری از مقاطع تحصیلی به دلیل نبود امکانات محروم بودند، پس از گذشت 35سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی شاهد فعالیت مدرسه‌ای با دو دانش‌آموز در یکی از نقاط صعب‌العبور شهرستان تالش در غرب استان گیلان هستیم.

دبستان صداقت در روستای عشایری "چواژیه" اسالم تالش یکی از کوچکترین مدارس جهان به شمار می‌رود که با ساختمانی مجهز و پیش‌ساخته در اختیار یک معلم و دو دانش‌آموز دختر و پسر است. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/8/12 ] [ 12:24 عصر ] [ dadvar ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام .جهت برنامه ریزی ومشاوره رایگان برای تمام مقاطع تحصیلی با شماره 09101205702 تماس بگیرین.برای موفقیت تو کنکور تماس بگیرین
موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 31
بازدید دیروز: 41
کل بازدیدها: 438111