دریافت کد ابزار آنلاین
بلاگ گروه مترجمین ایران زمین
دایی، مایلیکهن و کریمی کنار هم قرار میگیرند؟/ سفر پیشکسوتان میلا - کنکور آسان است.
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://dadvar.ParsiBlog.com
dadvar1064@gmail.com 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

 

دایی، مایلی‌کهن و کریمی کنار هم قرار می‌گیرند؟/ سفر پیشکسوتان میلان به مازندران به جای اصفهان!

خبرگزاری تسنیم: نشست معرفی اسپانسر دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و میلان امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد رویانیان در مراسم معرفی اسپانسر دیدار پیشکسوتان میلان و پرسپولیس گفت: 2،3 ماه پیگیر این بازی بودیم که منجر به هماهنگی شد و قرار است هفتم آذرماه این مسابقه را در ورزشگاه 100 هزارنفری آزادی برگزار کنیم.

وی افزود: در 2،3 بخش عمده این بازی، کارهای بزرگی انجام خواهیم داد که محورهای این فعالیت بزرگ ابتدا مذاکره با باشگاه میلان بود که از 2،3 ماه پیش نماینده آنها در تهران حضور یافت و مذاکرات انجام شد. از میلانی‌ها ریز نظرات آنها را خواستیم و آنها برنامه‌شان را برای ما فرستادند. بعد از آن هم قائم‌مقام و مدیر بین‌الملل ما به ایتالیا رفتند و در باشگاه میلان نشستی داشتند که پروتکل کلی این کار را به امضا رساندند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: مرحله بعدی کار تعیین یک مجموعه قوی برای حمایت از این بازی بزرگ بود که ما از 2 هفته پیش با کانون ایران نوین مذاکرات‌مان را انجام دادیم و به توافقاتی هم رسیدیم. این مذاکرات امروز منجر به امضای قرارداد شد و ما با یکی از شرکت‌های تبلیغی ایران برای حمایت مالی از این بازی قرارداد امضا کردیم. حمایت‌های مالی و برگزاری این دیدار در بهترین شرایط به کانون ایران نوین واگذار شده است.

رویانیان درخصوص انتخاب بازیکنان ستارگان میلان و پرسپولیس گفت: انتخاب بازیکنان پیشکسوتان پرسپولیس مرحله بعدی کار است که این مسئولیت را به نمایندگان پیشکسوتان دهه 40،50،60 و 70 سپردیم که اولین جلسه آن برگزار شد و دومین جلسه نیز امروز در باشگاه برگزار خواهد شد تا همه بازیکنان، مربیان و سرپرست تیم انتخاب شوند. نام بازیکنان پرسپولیس و ستارگان میلان را در کنفرانس مطبوعاتی به همراه ریز برنامه‌ها اعلام خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: مرحله آخر ما برگزاری این مسابقه است که در 7 آذرماه امیدواریم بیش از 100 هزار تماشاگر در این بازی حاضر شوند. باید از فدراسیون و سازمان لیگ هم تشکر کنم که کاملا با ما هماهنگ بودند و آقای تاج تمام امکانات سازمان لیگ را برای این بازی گذاشتند و از دیدار ستارگان میلان و پرسپولیس مانند یک بازی مهم ملی استقبال کردند.

در ادامه این نشست مریم شفیعی مدیرعامل شرکت ایران نوین گفت: شعار ما در این بازی این است که فوتبال صلح و دوستی است از  آقای رویانیان تشکر می‌کنم که به ما افتخار دادند و این فرصت را در اختیار ما گذاشتند تا حامی مالی این بازی شویم. 

سیفی قائم‌مقام شرکت ایران نوین نیز اظهار داشت: می‌خواهیم الگوی جدیدی در اسپانسری ورزش باشیم و این بازی برای اولین بار است که چنین کار بزرگی انجام می‌شود و مطمئنا شروعی خواهد بود تا باشگاه‌های دیگر هم از این فرصت استفاده کنند چرا که تمام کارهای مربوط به این بازی خصوصی بوده و بدون کمک گرفتن از دولت می‌خواهیم کار را پیش ببریم.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس نیز با بیان اینکه با باشگاه میلان تفاهم کردیم تا در این بازی با شعار صلح و دوستی وارد میدان شویم، گفت: بعد از سفری که آقای روحانی به سازمان ملل داشتند و اعلام کردند صلح برای همه است ما این موضوع را با باشگاه میلان مطرح کردیم و قرار است در این بازی با شعار صلح و دوستی و یا شعار صلح برای همه به میدان برویم. تمام درآمد این بازی قرار است در امور خیریه و کودکان مبتلا به سرطان هزینه شود.

به گزارش تسنیم در ادامه این نشست محمد رویانیان درباره اینکه قرار بود باشگاه هامبورگ برای بازی خداحافظی مهدوی‌کیا به ایران بیاید و چه شد که میلان در بازی حاضر خواهد شد، عنوان کرد: در خصوص باشگاه هامبورگ با نمایندگان آلمانی  مذاکراتی انجام دادیم و ریز برنامه‌ها را از آنها گرفتیم. شرایط برگزاری این بازی، مبلغی که قرار بود به آنها بدهیم و روز بازی تعیین شده بود و در شرف اجرا بود.

وی ادامه داد: یک روز مهدوی‌کیا به دفتر بنده آمد و محبت و تشکر کرد و گفت به دو دلیل نمی‌خواهد این بازی انجام شود، دلیل اول او این بود که باشگاه هامبورگ مبلغ بالایی از ما می‌خواست و مهدوی‌کیا اعلام کرد نمی‌خواهد این بازی با این مبلغ به باشگاه پرسپولیس تحمیل شود و دومین مسئله هم مطمئن نبودن او از حضور بازیکنان مطرح هامبورگ در ایران بود و از ما خواست که این بازی لغو شود. بعد از آن ما با مهدوی‌کیا بازی با آث‌میلان را مطرح کردیم که ایشان گفتند این بازی خوب است و با رغبت و رضایت مهدوی‌کیا قرار شد این بازی را انجام بدهیم و خود او نیز مطمئناً در این بازی حضور خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص درآمد حاصل از این بازی عنوان کرد: بخشی از این پول مستقیما به موسسه خیریه میلان خواهد رفت و مبلغی تعیین شده است که مثلا اگر 100 هزار یورو درآمد داشت 40 هزار یورو آن به حساب موسسه خیریه میلان برود، 60 درصد باقی‌مانده نیز هزینه سفر تیم پیشکسوتان میلان است که مطمئناً هزینه‌های آنها باید پرداخت شود چرا که آنها باید از میلان به رم بروند و از آنجا با پرواز مستقیم به تهران بیایند. این مسائل هزینه دارد و بازیکنانی هم که در این تیم حضور دارند چند هزار یورویی خواهند گرفت چون مانند پیشکسوتان پرسپولیس درآمدی ندارند و با این پول قرار است پول بنزین سالیانه‌شان را فراهم کنند!

وی در پاسخ به این سوال که باشگاه میلان از همه بازی‌های خیریه درآمد دارد یا در این بازی درآمد خواهد داشت، گفت: باشگاه میلان این کارها را می‌کند که بخشی از درآمدهایش به موسسه خیریه می‌رود، آنها به هر کشوری که بروند همین روند را دنبال می‌کنند و مطمئناً درآمد آنها فقط از این بازی نیست.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص بحث حضور بانوان در این بازی خاطرنشان کرد: این موضوع به تصمیم‌گیرندگان اصلی بازمی‌گردد و ما تصمیم‌گیرنده نیستیم. در این باره پیشنهادی شد و گفتند چون بازی پیشکسوتان است، خانواده‌ها هم در این بازی حضور پیدا کنند و بازی را از نزدیک ببینند اما این بحث‌ها توسط بخشی از جامعه مطرح می‌شود و متاسفانه استادیوم‌های ما آمادگی برای انجام این کار ندارند. در استادیوم آزادی ما چه زمانی امکان مناسب فراهم کردیم تا خانواده‌ها به ورزشگاه بیایند، اکنون شعارش را می‌دهند و در حد شعار هم باقی می‌ماند. نمی‌دانم چرا هر دفعه این شعار را تکرار می‌کنند. ما نه جای نشستن خانواده‌ها را داریم، نه بلیت فروشی منظمی داریم و نه برنامه‌ها را درست کرده‌ایم که خانواده‌ها بتوانند در این بازی حاضر شوند. اگر همسر یا خواهر بنده بخواهند به ورزشگاه بیایند در کجا اسکان پیدا می‌کنند؟ ما باید این مسائل را درست کنیم و فقط شعار ندهیم.

رویانیان با ابراز تاسف از تداخل زمانی بازی میلان و دیدار تراکتورسازی با پرسپولیس اظهار داشت: می‌خواستیم این بازی در فضای مناسب‌تری برگزار شود، میلانی‌ها به ما 2 زمان را پیشنهاد دادند که یکی از آنها به مراسم عزاداری امام حسین (ع) می‌خورد و ما نمی‌توانستیم این کار را انجام دهیم و زمان بعدی هم مربوط به اواخر بهمن‌ماه و اوایل اسفندماه بود که در اوج رقابت‌های لیگ و جام حذفی بودیم و نتوانستیم این تاریخ را هم قبول کنیم.

وی افزود: تاریخ دیگری هم مطرح شد که 7 آذرماه بود و ما به ناچار این تاریخ را انتخاب کردیم. مطمئنا اگر با ما بود حداقل 2،3 روز زودتر بازی را برگزار می‌کردیم چون در همین تاریخ پرسپولیس باید با تراکتورسازی بازی کند. البته باید از باشگاه تراکتورسازی و سازمان لیگ هم تشکر کنم که نگاه ملی به این بازی داشتند و درخواست ما را مبنی بر تعویق بازی پرسپولیس و تراکتورسازی قبول کردند تا ما 8 آذرماه در تبریز با تراکتورسازی بازی کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه علی دایی و کریم باقری مربیان پرسپولیس هم در بازی با ستارگان میلان حاضر خواهند شد یا نه، گفت: آقای دایی باید در این خصوص تصمیم بگیرد، چون تیمش فردای بازی با ستارگان میلان در تبریز بازی دارد و باید مشخص کند که تیم را همراهی می‌کند یا در این بازی شرکت می‌کند. البته می‌تواند در بازی حاضر شود و بعد از آن به تبریز برود و به همین دلیل اعلام کرد وضعیت را بررسی خواهد کرد و بعد از آن تصمیم می‌گیرد. وضعیت آقای باقری نیز مشخص است و او در این بازی حاضر خواهد شد.

رویانیان درخصوص اینکه علی کریمی با وجود کدورتی که با باشگاه پرسپولیس دارد در این بازی حاضر خواهد شد یا نه، اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس، رویانیان نیست که هر کسی که با من مخالف است نتواند به این باشگاه بیاید. اینکه من و علی کریمی اختلاف نظر داریم دلیلی ندارد که کریمی نتواند در این بازی حاضر شود. درود بر مخالفان من و من از همین جا تقاضا می‌کنم که کریمی در این بازی حضور داشته باشد.

وی اضافه کرد: در جلسه‌ای که با استیلی داشتم به او گفتم و خواهش کردم که دور من را خط بکشد تا تمام پیشکسوتان پرسپولیس بتوانند در این بازی حاضر شوند و اگر کسی با من مخالف است دلیلی نشود که به این بازی نیاید. ما از همه برای این بازی دعوت می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چه تضمینی می‌دهد نظم در این بازی حاکم شود تا مراسم خداحافظی باشکوهی برای مهدوی‌کیا صورت بگیرد، عنوان کرد: متاسفانه بی‌نظمی در همه بازی‌ها وجود دارد اما ما از سازمان لیگ خواهش کردیم که این بازی را خودشان به بهترین نحو انجام دهند. اگر قرار بود خود ما این بازی را انجام دهیم مطمئنا بی‌نظمی بیشتری می‌شد آنها سال‌هاست که مسابقات را برگزار می‌کنند و به همین دلیل ما این بازی را به سازمان لیگ سپردیم.

رویانیان افزود: با آقای کفاشیان صحبت‌هایی را انجام داده بودم که فدراسیون در برگزاری این بازی به ما کمک کند و قرار شد او این موضوع را به سازمان لیگ بگوید، اما فردای آن روز من با آقای کفاشیان تماس گرفتم  که ایشان جواب من را نداد و من هم در پیامی به ایشان گفتم گویا صحبت‌های‌مان یادتان رفته است البته آقای کفاشیان هم در جواب پیام من اعلام کرد همه حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه بعد از صحبت با کفاشیان با سازمان لیگ صحبت کردم، گفت: به سازمان لیگ رفتم و صحبت‌هایی را با آقای تاج انجام دادیم و ایشان مردانه وارد این قضیه شد و اعلام کرد بهترین عملکردش را در این بازی خواهد گذاشت تا بی‌نظمی به وجود نیاید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه قرار است بازی با ستارگان میلان بازی خداحافظی مهدوی‌کیا، هاشمیان و کریم باقری باشد، خاطرنشان کرد: با این تیر 3 نشان زدیم و این حق ماست که این کار را انجام دهیم. بعد از خداحافظی مهدوی‌کیا، رئیس‌جمهور، وزیر ورزش و تمام روسای قبلی را «جو» گرفت و گفتند باید از مهدوی‌کیا به عنوان یک نخبه فوتبال و اسطوره تجلیل شود اما همه آنها رفتند و علی ماند با حوضش! ما مردانه برای مهدوی‌کیا ایستادیم و برای او این بازی را فراهم کردیم حالا چه ایرادی دارد که هاشمیان و باقری هم در این بازی حضور پیدا کنند. هواداران هم دوست دارند دوباره بازی باقری و هاشمیان را ببینند.

رویانیان ادامه داد: من را با فوتبالی‌ها در نیندازید که حرفی بزنم و بعد وارد حاشیه شوم. بازی با ستارگان میلان بازی خداحافظی مهدوی‌کیا است و می‌خواهیم از پیشکسوتان سابق پرسپولیس هم تجلیل کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که هاشمیان در مقابل استیلی و دیگر پیشکسوتان پرسپولیس، پیشکسوت این باشگاه محسوب نمی‌شود و چرا از او دعوت کردید، گفت: آقای هاشمیان تا سال گذشته با ما قرارداد داشت و در تیم ما بازی می‌کرد، او از تیم ما بدون حاشیه بی‌سروصدا و غریبانه رفت و خواستیم که در این بازی احترام او را حفظ کنیم. این بازیکنان پیشکسوتان پرسپولیس هستند و وحید هم تا سال گذشته با ما بود. هرچند پشت سر من مصاحبه کرده اما او غریبانه رفت و ما از او دعوت کردیم در این بازی حاضر شود. این بازیکنان هنوز آماده هستند و وقتی باقری را می‌بینیم آنقدر آماده است که ما را قلقلک می‌دهد تا یک فصل دیگر با او قرارداد امضا کنیم و در تیم ما بازی کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص برنامه اعضای تیم میلان در تهران گفت: برنامه‌ای برای حضور ستارگان میلان در موسسه محک و کارهای خیرخواهانه داشتیم و آنها نیز علاقه‌مند بودند آثار تاریخی ایران را ببینند. قرار است آنها را به برج میلاد هم ببریم اما دیگر وقت زیادی نداریم چون آنها چهارشنبه به ایران می‌آیند پنجشنبه بازی برگزار می‌شود و جمعه هم به کشورشان بازمی‌گردند. قرار نیست آنها را بُکشیم و باید سالم به کشورشان بازگردند. اگر بخواهم آثار تاریخی به آنها نشان بدهم و بازیکنان میلان را به اصفهان ببرم، این کار را نمی‌کنم و اگر زمان باشد آنها را به مازندران (شهر خودم) می‌برم چون آنجا ماهی سفید هم هست و دریا هم جزء آثار باستانی محسوب می‌شود!

رویانیان درباره اینکه نگران این نیست که برخی پیشکسوتان پرسپولیس از حضور نداشتن در این بازی ناراحت شوند، اظهار داشت: نگران این موضوع نیستیم و ما تنها کارگر این بازی هستیم. پیشکسوتان پرسپولیس خودشان تعیین می‌کنند که چه کسانی در این بازی حاضر باشند و اکنون نیز آقایان پروین، بهزادی، کلانی، جاسمیان در باشگاه نشسته‌اند و در این باره تصمیم می‌گیرند.

به گزارش تسنیم حمید استیلی مدیر شرکت پیشکسوتان پرسپولیس در این نشست عنوان کرد: این بازی به همت یکی از دوستان ما در ایتالیا هماهنگ شد و کارهای مربوط به این بازی را انجام داد. رفتن ما به ایتالیا، ارتباط با باره‌سی و کارهایی که قرار است انجام دهیم، با هماهنگی این دوست انجام شده است. قرار است آکادمی میلان و پرسپولیس نیز در ایران راه‌اندازی شود و مذاکرات این کار را قرار است به زودی انجام دهیم.

وی در خصوص اینکه کدام بازیکنان در این بازی حاضر خواهند شد، گفت: اولین جلسه هماهنگی این کارها انجام شده است و دومین جلسه نیز امروز انجام می‌شود. ما خواستیم در این بازی یکسری از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس که در دهه 40 در این تیم بودند و به نوعی پرسپولیس را ساختند در این بازی شرکت دهیم چون احترام آنها واجب است و رویانیان نیز تاکید داشت آنها حتما حضور داشته باشند. آقای پروین هم در جلسه‌ای که با پیشکسوتان خواهند داشت این بازیکنان را انتخاب می‌کنند و تیم را تشکیل می‌دهیم.

استیلی با بیان اینکه پیشکسوتان میلان تیم آماده‌ای دارد، عنوان کرد: میانگین سنی میلانی‌ها 40 تا 45 سال است و البته استخوانبندی تیم ما نیز در همین سن خواهد بود.  تیم پیشکسوتان پرسپولیس یک سال و نیم است که تشکیل شده و همان تیمی که در جام یونس شکوری و لیگ پیشکسوتان بازی می‌کند در این بازی نیز حضور خواهد داشت. بقیه پیشکسوتان نیز در این بازی دعوت خواهند شد تا از آنها در بین نیمه تجلیل شود و برخی نیز به میدان خواهند رفت. بعد از انتخاب بازیکنان نیز چند جلسه تمرین خواهیم داشت تا تیم به خوبی آماده شود.

مدیر شرکت پیشکسوتان پرسپولیس خاطرنشان کرد: باید از آقای تاج و بهروان که با آغوش باز برگزاری این مسابقه را پذیرفتند تشکر کنیم و قرار است اتفاق بزرگی رقم بخورد. مطمئنا بازی ستارگان میلان و پرسپولیس بازی خوبی خواهد شد و امیدواریم استقبال خوبی هم به عمل بیاید.

وی درباره اینکه رویانیان اعلام کرد زیرساخت‌ها برای خانواده‌ها در ورزشگاه آماده نیست، گفت: درست است که زیرساخت‌ها آماده نیست، اما این فرصت باید به مرور فراهم شود تا خانواده‌ها همانطور که در سینماها، پارک‌ها  و در مجامع عمومی در کنار هم حضور دارند، در ورزشگاه نیز بتوانند کنار هم باشند. 50 درصد جمعیت کشور ما را بانوان تشکیل می‌دهند و احترام همه آنها واجب است.

استیلی در خصوص حضور علی کریمی در این بازی گفت: آقای کریمی هنوز پیشکسوت نشده اما ما به خاطر یک آشتی بزرگ از او هم دعوت خواهیم کرد تا در این بازی حاضر شود. البته او هم فردای بازی ستارگان میلان و پرسپولیس در تبریز بازی دارد و باید ببینیم وضعیت چگونه می‌شود.

مدیر شرکت پیشکسوتان پرسپولیس در پایان تصریح کرد: آمدن آقای مایلی‌کهن، دایی و کریمی مسئله بسیار مهمی است که باید حرمت‌ها حفظ شود. فوتبال، ورزش و بعد فنی آن یک مسئله است و اخلاق هم چیز دیگری است. انشاءالله این افراد در کنار هم قرار می‌گیرند تا بتوانیم یک آشتی بزرگ انجام دهیم.

انتهای پیام/

 


[ چهارشنبه 92/8/29 ] [ 11:6 صبح ] [ dadvar ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام .جهت برنامه ریزی ومشاوره رایگان برای تمام مقاطع تحصیلی با شماره 09101205702 تماس بگیرین.برای موفقیت تو کنکور تماس بگیرین
موضوعات وب
صفحات دیگر
امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 437699